موسسه حقوقی وکلای دادگستر پاسارگاد به منظور درنظر گرفتن خدمات هر چه بیشتر برای موکلین محترم، اقدام به ایجاد فرم درخواست مشاوره حقوقی حضوری و یا تلفنی را بر روی سایت نموده است تا زمان رسیدگی به درخواست‌ها کاهش یابد. لطفا موارد ذکر شده در فرم را به دقت تکمیل نمایید تا پس از بررسی توسط وکلای موسسه با شما تماس حاصل گردد. انتخاب دقیق موضوع مشاوره و نیز شرح نکات مهم در درخواست بسیار مهم و حیاتی است، چرا که فرم ذیل براساس محتویات مندرج در آن به کارشناسان مربوطه برای مشاوره حقوقی ارجاع می‌گردد. همچنین در صورتی که پرونده شما حاوی مدارک و اسنادی است که در روند پرونده تاثیرگذار هستند، می‌توانید با اسکن کردن و بارگذاری آن‌ها از طریق لینک در نظر گرفته شده در انتهای همین صفحه، مدارک مهم در روند پرونده را در اختیار مشاور حقوقی قرار دهید تا پاسخ‌ دقیق‌تر و راهگشاتری دریافت نمایید.

در صورت تمایل به مراجعه حضوری در موسسه حقوقی وکلای دادگستر پاسارگاد، لطفا زمان‌های آزاد خود را برای مراجعه در کادر درنظر گرفته شده وارد نمایید تا منشی موسسه براساس زمان ارائه شده با شما تماس گرفته و وقت ملاقات حضوری را تنظیم نماید. همچنین، لطفا شماره تماسی (ثابت، همراه) را وارد نمایید که در اکثر موارد پاسخگو خواهید بود. این امر در روند پیگیری پرونده بسیار اهمیت دارد.

درخواست مشاوره حقوقی

پیگیری درخواست حقوقی

درخواست‌های ارسالی به موسسه حقوقی وکلای دادگستر پاسارگاد توسط موکلین محترم به صورت روزانه بررسی و به وکلای مجرب در زمینه موضوع پرونده ارسال شده ارجاع داده می‌‌شود. زمان پاسخگویی به مشاوره‌ حقوقی ارسال شده حداکثر ۲۴ ساعت کاری خواهد بود.

در صورتی که درخواست مراجعه حضوری در کادر مربوطه پر شده باشد، منشی موسسه جهت تعیین وقت با شما تماس حاصل خواهد کرد. در صورتی که در درخواست شما نیز ابهامی وجود داشته باشد، وکلای موسسه حقوقی با شماره تماس‌های ذکر شده در فرم تماس گرفته و به توضیح و یا مشاوره حقوقی خواهند پرداخت.

خط پاسخگویی وکلای دادگستر : ۲۲۹۲۰۵۶۲ – ۰۲۱ (۲۰ خط ویژه)

  • مانند: ۰۲۱۰۰۰۰۰۰۰۰ و یا ۰۹۱۲۰۰۰۰۰۰۰
  • برای موکلین و متقاضایان مشاوره حقوقی در خارج کشور حتماً تکمیل گردد.
  • انواع فایل های مجاز : jpg, gif, png, pdf, zip, rar.
    حداکثر حجم فایل ارسالی: 5 مگابایت فرمت های مجاز:
درخواست مشاوره حقوقی