5/5 - (6 امتیاز)

یکی از بهترین کشورهایی که ایرانیان می توانند برای مهاجرت انتخاب کنند، کانادا است. این کشور از نظر اقتصادی، فرهنگی، تجاری و … یکی از بهترین کشورهای جهان شناخته می شود. یکی از دغدغه های افرادی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند، نحوه دریافت ویزای کانادا است. بهتر است بدانید روش های مختلفی برای دریافت ویزا و مهاجرت به این کشور وجود دارد. اما قطعا دریافت ویزای سرمایه گذاری کانادا یکی از مطمئن ترین و سریع ترین روش های مهاجرت و دریافت اقامت این کشور است. به همین منظور در ادامه قصد داریم شما را با مراحل و شرایط دریافت ویزای سرمایه گذاری کانادا، بیشتر آشنا کنیم.

خط پاسخگویی گروه وکلای پاسارگاد : ۸۸۶۲۲۱۷۸-۰۲۱ (۲۰ خط ویژه)

مراحل دریافت ویزای سرمایه گذاری کانادا

از آنجایی که دریافت ویزای سرمایه گذاری کانادا یکی از مطمئن ترین و راحت ترین راه های مهاجرت به این کشور است. بسیاری از افراد به دنبال اطلاعات جامع و کاربردی در این رابطه می باشند. افراد صاحب شغل و سرمایه می توانند از طریق دریافت این ویزا، برای اعضای خانواده خود نیز اقامت دائم دریافت نمایند. یکی از نکات حائز اهمیت در رابطه با مهاجرت به کانادا مدت زمان نسبتا طولانی جهت دریافت ویزا است.

از طرفی شما می توانید از طریق دریافت ویزای ایالت‌های کبک، ساسکاچوان، مانیتوبا و جزایر پرینس ادواردز نیز برای مهاجرت به کانادا استفاده نمایند. برای اینکه بتوانید از طریق ویزای سرمایه گذاری کانادا به این کشور مهاجرت نمایید. در ابتدا باید با انواع روش های سرمایه گذاری در این کشور آشنایی پیدا کنید.

ویزای سرمایه گذاری کانادا

شما باید سرمایه کافی و شغل مناسب جهت سرمایه گذاری در این کشور را داشته باشید. به طور مثال:

برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به روش استارتاپ باید حداقل ۲۰۰.۰۰۰ دلار سرمایه داشته باشید. از طرفی حداکثر سن شما برای دریافت ویزا ۵۵ سال است. همچنین باید حداقل مدرک تحصیلی شما، حداقل کارشناسی باشد و امتیاز شما در سیستم نیز مورد بررسی قرار می گیرد. همچنین برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به روش کارآفرینی، تمامی این شرایط الزامی است.

شرایط دریافت ویزای سرمایه گذاری کانادا

برای مهاجرت به کانادا از طریق اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا شرایط پیچیده ای را پیش روی خود خواهید داشت. به همین دلیل بهترین راه برای دریافت این ویزا، اقدام از طریق یک شرکت مهاجرتی و بین المللی معتبر و حرفه ای است. وکلای حاضر در این شرکت ها بخصوص گروه وکلای پاسارگاد تمامی قوانین و تکنیک های موثر در رابطه با اخذ این ویزا را در اختیار شما قرار خواهند داد. اما اگر قصد دارید این ویزا را دریافت نمایید، بهتر است پیش از هر اقدامی زبان خود را تقویت نمایید.

فراموش نکنید که برای دریافت ویزای سرمایه گذاری کانادا داشتن مدرک آیلتس الزامی نیست اما باید بتوانید حداقل در حد آیلتس ۴ یا ۵ به صحبت کنید و روند دریافت ویزا و اقامت خود را تسریع نمایید. از طرفی در نظر داشته باشید که داشتن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی برای بیشتر روش های سرمایه گذاری در کانادا ضروری است. به همین دلیل اگر مدرک تحصیلی لازم را ندارید، روشی را برای سرمایه گذاری انتخاب نمایید که نیازی به مدرک تحصیلی ندارد.

دریافت ویزای کاری کانادا

اگر قصد دارید از طریق کار خود برای دریافت این ویزا اقدام نمایید. باید بدانید که ارائه سوابق شغلی، آگهی رسمی تغییر شرکا و جواز کسب در روند تکمیل پرونده دریافت ویزا بسیار موثر است. همچنین در این روش علاوه بر حداقل سرمایه، شما باید اثبات نمایید که قدرت تمکن مالی خود را در کانادا نیز دارید. ارائه مدرک مالی بانک و یا اسناد ملکی برای اثبات تمکن مالی قابل قبول است.

یکی از نکات مثبت در رابطه با اخذ ویزای کانادا این است که، سرمایه ابتدایی جهت سرمایه گذاری در این کشور، کمتر از سایر کشورهای موفق در جهان است. بنابراین در صورتی که بتوانید ثابت کنید که حداقل سرمایه لازم جهت سرمایه گذاری در این کشور را دارید پس از آن می توانید از طریق یکی از ایالت های کانادا برای سرمایه گذاری نمودن در این کشور اقدام نمایید. حداقل سرمایه شما برای مهاجرت به این کشور با توجه به شرایط ایالت های مختلف کانادا متفاوت است. 

با توجه به این موضوع که در حال حاضر نمی توانید به طور مستقیم برای اخذ اقامت کانادا اقدام نمایید. برای مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت دائم این کشور، در ابتدا باید برای دریافت ویزای سرمایه گذاری کانادا اقدام نمایید. پس از دریافت ویزا و مهاجرت به ایالت مورد نظر، باید دو سال در آنجا زندگی نمایید. پس از دو سال می توانید اقامت دائم کانادا را دریافت نمایید. راه اندازی کسب و کار در این دو سال ضرورتی ندارد. اما باید در رابطه با شغل خود در این کشور، به اداره مهاجرت گزارش دهید.

ارتباط با وکیل مهاجرتی جهت دریافت ویزای سرمایه گذاری کانادا

گروه وکلای پاسارگاد در کشور کانادا همکارانی دارد، که می توانند در خصوص دریافت ویزای کانادا و اخذ اقامت دائم این کشور از طریق سرمایه گذاری به شما کمک کنند. فاکتورهای مختلفی وجود دارد که در تعیین مدت زمان لازم جهت اخذ ویزای شما موثراند. از انواع این فاکتورها می توان به میزان سرمایه، نقدینگی، تحصیلات، سن، سلامت جسم و روان، سوء پیشینه و … اشاره نمود. البته در صورتی که بتوانید امتیاز بالایی دریافت نمایید، می توانید ضعف در موارد ذکر شده را جبران کنید. از مهم ترین شرایطی که امروزه برای اخذ ویزای کانادا باید داشته باشید، می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • از زمان عقد قرارداد به متقاضی ۶ ماه فرصت داده می شود تا ۲۰۰ هزار دلار سرمایه تامین نماید.
  • حداکثر سن برای دریافت ویزای سرمایه گذاری کانادا ۵۵ سال است.
  • دارایی متقاضی در ایران باید ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار دلار ارزش داشته باشد.
  • ارائه جواز کسب و یا مدارک اثبات فعال بودن سوددهی کسب و کار یا شرکت
  • در صورتی که فرد متقاضی دارای شرکت است. باید حداقل ۲ سال از زمان تاسیس شرکت او گذشته باشد.
  • توانایی صحبت کردن حداقل در حد آیلتس ۴ یا ۵
اخذ ویزای کانادا